10.9.12

Conversaciones. What’s your name?


Listening en inglés. Conversaciones. Lower beginner Level 1 (Nivel 1)
What’s your name? How are you doing?


Pleased to meet you.
Pleased to meet you.

What’s your name?
Alexander  Shepp.
And what’s your name?
Sona Koofkada.
Hi, good to see you guys.

How you’re doing?
O.K. How you doin’?
Very well.

Hello.
How do you do?
How do you?

Hi, there.
How are you doing?
Good! What is your name?
My name is Jimmy Sullivan.

What’s your name?
My name is Maureen.
And what’s your name?
Raphael.
Good to meet you two

What’s your name?
My name is David.

What’s your name?
My name?
Alan. My name’s is Alan.

What’s your name?
My name is Silva Raker.

Okay. What’s your name, sir?
My name is Joe Clancy.
Encantada de conocerte.
Encantado de conocerte.

¿Cómo te llamas?
Alexander Shepp.
¿Y cómo te llamas?
Sona Koofkada.
Hola, me alegro de veros.

¿Cómo te va?
¡Muy bien ¿Cómo te va?
Muy bien.

Hola.
¿Cómo estás?
¿Cómo estás?

Hola.
¿Cómo te va?
¡Muy bien! ¿Cómo te llamas?
Me llamo Jimmy Sullivan.

¿Cómo te llamas?
Me llamo Maureen.
¿Y cómo te llamas?
Raphael.
Encantado de conoceros.

¿Cómo te llamas?
Me llamo David.

¿Cómo te llamas?
¿Mi nombre?
Alan. Mi nombre es Alan.

¿Cómo te llamas?
Me llamo Silva Raker.

Bien. ¿Cómo te llamas, señor?
Me llamo Joe Clancy.


En Inglés utilizamos contracciones mucho cuando hablamos.
What is your name? = What’s your name?
My name is  Alan. = My name’s  Alan.
How are you going? = How you doin?




Attribution: Real-English.com .
Source page: Hi! How are you doing? What's your name?


Curso ingles online. Listening en inglés. Conversaciones.



No hay comentarios:

Publicar un comentario